pondělí 14. ledna 2013

Blobox balíček

   O akci Blobox akci u Belly jsem Vám již psala. Ráda bych se s Vámi podělila čím jsem byla obdarována.
Dostala jsem výbornou čokoládu s brusinkami. Čokoládu mám ráda a čokoláda s brusinkami? Fantastická kombinace. Přidala jsem si ji do kabelky na zkoušky ze základů specky a rozhodně mi pomohla překonat největší nervozitu Občas, když mám chuť zdravě mlsat, si kupuji sušené brusinky.
Dále jsem objevila sprchový gel Balea v limitované edici s vůní čokolády a fíků. Voní opravdu sladce. Vonět můžu i vůní od Roberto Cavalli. Větší pohodu můžu doplnit nehty nalakovanými lakem Essence z řady Nude glamour v odstínu 02 strawberry ice cream. Zimní studené počasí mohu přečkat v teple doma se šálkem teplého čaje.
Nemohu opomenout také stříbrné Eifellovky jako náušnice. Vzala jsem si je, když jsem šla psát druhý zápočtový test z angličtiny, a měla jsem s nimi obrovský úspěch.

Na závěr jsem dostala vzorečky krémů od Biodermy. Uvažuji o koupi micelárky od Biodermy, ale nejsem si jistá jestli mám riskovat koupi velkého drahého balení.
Celý Bloboxík mi udělal obrovskou radost.

2 komentáře:

  1. tyjo tak tenhle boxík by mě taky moc potěšil!!! tak čokoládička??? :-))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda je skvělá na nervy a s brusinkami obzvláště. Doporučuji. ;)

      Vymazat

Pro čtenáře: Komentáře pište, prosím, slušně, kritiku konstruktivně. Díky.
Pro autorku: To chce klid a nohy v teple. ;)