sobota 2. března 2013

Olivový pleťový krém Ziaja

  Olivový pleťový krém Ziaja jsem dostala v lednovém Senzaboxu, který jsem si pořídila abych ho mohla srovnat s nesrovnatelně lepším Ladyboxem. Něco od Ziaji jsem si plánovala koupit už od doby, kdy jsem na ni četla samou chválu u Evelin.

Pozitiva
+ Balení. Jsem ulítlá na zelenou barvu.
+ Vůně. Líbí se mi vůně, která hodně připomíná klasickou Niveu.
+ Cena. Myslím, že cena 55,- Kč za pleťový krém (50 ml) je skvělá.
+ Dostupnost. Produkty Ziaja můžete sehnat v drogérii Rossman, v Globusu a Intersparu.

Negativa
- Určení. Je určený pro normální až suchou pleť. Dívala jsem se i na ostatní řady a totéž. Tudíž pro mou mastnou, místy smíšenou a problematickou pleť pasé.
- Složení. Obsahuje methylparaben a ethylparaben. Olivový olej je ve složení uveden až na 6. místě, což je u krému, který se prezentuje jako olivový dost divný.

Suma sumárum
Krém nebudu používat na pleť, i když oproti jiným ze mě nedělá lesklou mastnotu. Dovypotřebuju ho na mazání noh a suchých míst, na pleť rozhodně ne. A samostatná koupě mimo Senzabox? Neplánuji a ani neplánuji koupi jakéhokoliv výrobku této značky do budoucna, i když třeba najdu zástupce, který mi bude vyhovovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pro čtenáře: Komentáře pište, prosím, slušně, kritiku konstruktivně. Díky.
Pro autorku: To chce klid a nohy v teple. ;)