úterý 1. ledna 2013

Akce BloBox by Bella

S různými beauty boxíky (krabičkami krásy) čí beauty bagy (prosincová edice Ladyboxu) se v českém blogovém světě roztrhl ranec. Slyšeli jste ale také o BloBoxu? S touto myšlenkou a její realizací přišla blogerka Bella.
Nápad se mi líbí. V dnešním světě je potřeba držet při sobě. A kdo by nerad dostával milé překvapení a dárečky?
Rozhodla jsem se zapojit do prvního kola. Tématem je POHODA. Každá zapojená blogerka dá do svého BloBoxu minimálně 5 věcí spojených se zadáním a odešle ho své blobox parťačce.
Byla jsem spárována s bloboxovou parťačkou. Teď nezbývá nic jiného než ráno doplnit balíček a poslat. :)
Pod pojmem pohoda lze představit mnoho věcí, tudíž doufám, že se skromný balíček ode mě bude líbit.
Zaujala Vás tato akce? Můžete se podívat k Belle na blog a zapojit se do další série.

2 komentáře:

  1. Ja na svuj boxik netrpelive cekam a moc se na nej tesim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na něj čekám. Dostala jsem zprávu, že balíček ode mě v pořádku došel a udělal radost, tak jsem ráda.

      Vymazat

Pro čtenáře: Komentáře pište, prosím, slušně, kritiku konstruktivně. Díky.
Pro autorku: To chce klid a nohy v teple. ;)